Har haft besök.....


....av min kära "syster" Margareta. Hon kom i onsdags när vi hade  ett fantastiskt väder och åkte i torsdags när det var klart sämre. Vi frossade i krabba och öl och fantastisk hemmagjorda flädersnapsen på onsdagskvällen när hon kom och njöt av att få vara tillsammans igen. Det blev inte en allt för sen kväll och jag vaknade som alltid tidigare än alla andra. Förberedde te till M och mig som intogs när hon vaknade. Efter detta tog vi oss ner till ett lätt grått och blåsigt bad men vad gör det. Morgondoppa ska man!!! Sedan hem till Håkans stora frukostbord. Ett kort besök men vi hinner med allt ändå (prat och djupa samtal, goa skratt och en massa kärlek). Nästa träff blir på Brännö när Staffan kommit hem. Skall bli underbart att få krama om min "svåger" igen. Dessa våra allra bästa vänner - så gott att ha er!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0