Våran midsommarhelg i bilder

Fantastisk helg vi hade här i Sundhammar i midsommar.
 
Med nära och kära och en massa härliga ungar! Ja, då trivs jag som allra bäst. Och maten som jag lagat var som vanligt alldeles för mycket....nu har vi ätit rester i ett par dagar, nu får det vara nog....fåglarna blev jätteglada (fast inte den truten som var och kalasade och Ebba kom i ett jehu och sög honom/henne. Mattes rop avslutade dramatiken och truten flög iväg, något chockad. Om den kommer tillbaka efter denna upplevelsen.....tror inte trutar har så långt minne och mat är nu ändå livsnödvändigt)!
 
Här kommer nu en samling bilder som beskriver lite av det vi gjorde i helgen!
 
Detta blev en del av midsommarblommorna i krans och bordsdekoration
 
En del av buffématen står beredd för att plockas in
 
Lite kallt........
........och lite kallt........
 
 .......och lite varmt.
 
 Elena, Douglas och Philip - Magnus härliga familj
 

Bodil och charmtjejen Hanna
 
 Mamma Jessica och solstrålen Maja...............

 ......och lillprinsen Leo.......
 
 .....och en avslappnad pappa Henrik
 
 Och alla samlade med tillkommande gästerna Roger och Svisse
 

Midsommarafton blev sen, midsommardagen blev också sen för då anlände även en gäst (som vi inte hade räknat med haha) i sena timmen. Söndagen var jag cafévärdinna vid ett maskerad-ridlekis-event (det blev ett vääääldigt långt ord) som blev sååå lyckat. Den kvällen och natten lovar jag att jag somnade utan vaggvisor 21,30 och sov som en stock hela natten! Den äldre damens kropp behövde detta men ojoj vilken fantastisk midsommar vi haft. Tack mina nära och kära! Utan er hade livet blivit himla trist!!!




 

  

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0