Att bli farmor på riktigt!

Nu får jag äntligen lov att berätta att jag skall bli farmor på riktigt. Blodsmässigt så att säga. Mitt eget kött och blod! Nu är det officiellt, sonen Stefan och han älskade Lina skall ha barn i mars! 
 
Detta är en helt fantastisk känsla och jag tycker det är helt otroligt fantastiskt. Farmor får skaffa sig klippkort till Mallis!!! Vilken ynnest! Värme och sol och helt plötsligt TVÅ barnbarn på Palma. Nej, dom skall inte ha tvillingar utan Lina har en liten älskad Oliva sedan tidigare! 
 
Vill ändå förmedla att den möjligheten jag fått genom flera av mina vänner, min son Magnus och hans älskade Elena, så har jag fått lov att bli extrafarmor, standinfarmor eller faktiskt bara TINNA. 
 
Älskade Leo, den första kille jag fick lov att bli extrafarmor till sa en gång till sina kompisar
- MIN Tinna, hon älskar mig härifrån till himlen, till stjärnorna, till månen, till universum och tillbaka igen! 
 
Hans tanke var att höra hur deras Tinna älskade dom! Kompisarna förstod nog inte riktigt vad han menade. Vadå, en "Tinna". 
 
Det finns en liten Hanna, mamma Bodils dotter, som kommer springande från parkeringen direkt i famnen och ger världens största kram. 
-TINNA!!!! 
Då smälter denna hära Tinna som smör i solsken.
 
Eller när älskade Douglas ikväll sitter vid middagsbordet hos oss, efter att mamma Elena och Magnus (min son) plockat hinken full med plommon, plötsligt säger
-Tinna, jag älskar diG, härifrån tills du dör!
 
Ja ni förstår, jag fick inte barnbarn som många av mina vänner under alla dessa år men jag har fått denna kärlek dubbelt ändå. Jag är så otroligt tacksam för detta. 
 
Nu blir jag ändå FARMOR PÅ PAPPRET! Och det mina kära vänner, är en ny upplevelse. Kom dock ihåg alla mina övriga ungar;
Douglas, Philip, Leo, Maja och Hanna
 
NI ÄR Tinnas älskade bonusbarnbarn som jag älskar så mycket och som betyder så mycket för mig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tinna det är så roligt. Glädjs så med er. Stor kram! ❤ Mia Lindome

2015-08-24 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0