Vår entré till Stugan!



Visst ser det inbjudande ut!



Vem som gjort denna dörrkrans och allt övrigt framför ytterdörren? Jo......





....vår underbara artistiska Charlotte!!!

Vi hade åter igen en underbar helg med massor av kreativitet och vi har fått nya idéer Charlotte och jag till saker som vi skall göra och tillverka. De kommer så småningom att visas upp här på bloggen. Måste ju även meddela att vi självklart gjorde gelé igen till mina nya gamla geléglas. Så här fint blev det;

Nu får jag snart sluta göra gelé, annars får jag  öppna en gelébutik!!!


Kommentarer
Postat av: Liza - mamma till Joline

Underbar krans !!

2011-09-28 @ 12:20:16
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0