Så det kan gå!

Ja inte kom det några ungdomar inte. Dom hade fått förhinder och kunde inte. Detta fick vi reda på halv tre (dom skulle kommit kl två) så jag skickade ett sms att jag tyckte det hade varit på sin plats att meddela mig i tid om detta... ja nu satt vi där med en himla massa pannkakor. Håkan och jag tog några men fortfarande alla dessa pannkakor!!!!

Men se jag kom på svaret. Vi serverar min vinteminestrone på tisdag och pannkakor till dessert! Himla bra - nu slipper jag frysa in och desserten till tisdagsmiddagen var fixad.

Och ungdomarna...jo dom skämdes nog och det tar väl ett tag innan dom bjuder in sig igen!

Så kan det gå när man är blott 18 år och med minnet är det si och så... ja så det kan gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0