SEMESTER



Nu alla kära vänner har MIN SEMESTER BÖRJAT!! Fast det är lite kluvet för jag har så många idéer som jag vill genomföra till hösten drar igång så jag kommer att jobba de dagar som det är dåligt väder. Vi är nu ett så himla gott team på tidningen och jag känner för första gången förtröstan att nu kommer det bara att bli bättre och bättre. En massa go vila och batteriladdning så kommer jag igen med massa nya krafter efter semestern..... som varar till den 7 augusti. Vad jag skall göra? jag skall blogga, läsa, umgås med familjen, vänner och grannar. Ta hand om mina odlingar och bada, bada, bada och inte att förglömma, ta oss ut i vår "nya" båt (som Håkan har servat och fixat och donat med i 2 veckor) och fiska, sätta garn, åka ut till öarna runt omkring och plocka musslor, sola och bara, bara njuta.
Vilket fantastiskt liv jag har. Just nu sitter mina goa grannungar och äter glass och tittar på film. Nu mår jag VÄLDIGT bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0