Idag är ju EGENTLIGEN första semesterdagen...

...har bara inte fattat det ännu. Inte kroppen heller. Vaknar som vanligt, mellan 4 och 5. Så funderar jag vilken dag det är och så tillbaka till kudden när jag insett att JAG ÄR LEDIG!!!!!!

Idag skall jag röja på altanen så Håkan kan högtryckstvätta väggarna. jag skall så nya rädisor, så om dillen (som blivit helt förstörd - inget kommer upp men skam den som ger sig), lite annat smått och gott i landen, åka till Ingelas Trädgård och köpa lite mer sommarblommor (hon säljer ut med 50 % rabatt - hon har massor att välja på än så länge).

Däremellan skall jag lyssna på Sommar kl 13.00 (Idag är det Carl-Gustaf Wachtmeister) och slappa med min "nya" bok "Hundraåringen som försvann".

Nu är klockan 12.00 och jag skall börja "pula" här hemma på min allra första semesterdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va härligt med semester! Sommar i p1 är hiimla härligt.. mark var favortiten hittils :) Som varje år. Hundraåringen är dessutom helt fantastik så många skratt som väntar!

Njut av livet och hoppas solen skiner på er! Krams

2011-07-14 @ 18:04:18
Postat av: Anonym

hälsar Satu såklart ;)

2011-07-14 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0