Idag är jag lite trött!

Vet faktiskt inte vad klockan var när jag kom i säng. Inte så sent som förra året men ändå "way beyond my bedtime"! Så kul att ALLA kom och alla fick dessutom plats på vår nyfixade veranda. Tyvärr tog jag inga bilder inifrån verandan, endast filmsnuttar och de vill jag inte lägga ut på nätet. Alla kanske inte vill vara med på film i offentligetens rum!

Alla trivdes, både barn och vuxna. Vi grillade, åt och drack och som vanligt efter detta - vi dansade.

Nu skall jag ta hand om det lilla som är kvar att fixa. En av våra grannars förälder (som egentligen inte är grannar men får vara med ändå) ställde sig att diska igår. Håkan torkade. Så det är bara lite, lite kvar. Så underbart skönt. Att stå med allt dagen efter är en pina.

När det är klart skall vi äta lite frukost (brunch) och resten av dagen skall bara vara en slappedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0