Nu lyfter Magnus snart för destination USA

Om en timma flyger han iväg. Usch och fy vad jag tycker det är svårt att han skall vara från Sverige i 3 månader. Jag vet ju innerst inne att tre månader faktiskt går ganska fort ändå. Han är hemma igen i slutet av november. Kanske på Johans födelsedag...vem vet! När han kommer hem igen så har han sitt helikoptercert som han så länge jobbat för. Min fantastiska son......

Vi är fler som kommer att längta. Charlotte speciellt och även Per som har en så nära relation till sin "Boma".
Ja vi får stötta varandra, och använda Skype.

I fredags var Charlotte och Magnus och Per alltså här och frossade i skaldjur. Vi hade en fantstisk kväll. Satt ute hela tiden. Och åt och åt och åt.

Bordet är dukat......



...och nu börjar vi äta!

Vi hade en fantastisk kväll och satt fram till 22 ute. Om allt gick åt...nej och Håkan fick rätt IGEN. 4 kilo kräftor, 1/2 kg räkor och en halv hummer var.....nej allt gick inte åt. Men det var inte MYCKET över. Har frusit in som vi kan ta en annan dag min Håkan och jag. Ikväll kommer Stefan och Michaela plus Ronny och barnen Moa och Hugo.
4 kg kräftor till, 1/2 kg räkor och en halv hummer var till Michaela och Stefan. Om det blir något över....ja vi får se.
Skall köpa lite goa ostar också idag så att vi kan ta ost och körsbärssylten med choklad som jag gjorde igår. Blev urgod!!!! Receptet finns på Dansukker.se. Här är länken: http://www.dansukker.se/se/Recept/K%C3%B6rsb%C3%A4rssylt_med_choklad.aspx?PID=

Ja kvällen med Magnus ochCharlotte och Per slutade i lyktornas sken. Nästa gång vi sitter samlade allihop blir i stan och då är det klart kallare än denna ljuvliga kväll!


Lyktorna har vi fått av Michaela och Stefan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0