Mitt skafferi

Först vill jag bara berätta - mår mycket bättre. Har kvar halsontet (knepigt egentligen för det onda brukar ju försvinna ganska fort men hosta och wiskyrösten sitter i) och en del av hostan, däremot fick jag sova hela natten UTAN hostmedecin. Så nu har jag sovit gott i 3 nätter och självklart bidrar det till att läkprocessen går fortare. Skulle varit i trädgården idag och planterat lite växter som jag köpte till 50 % rabatt när vi åkte upp till Stugan igår, men det får nog vänta tills imorgon. Hoppas på mindre blåst och mer sol då!!!

Men nu till överskriften. Vad sägs?



Spritflaskorna är inget ni skall se...dom bara fanns på plats också men alla mina älskade burkar. Och egetgjorda etiketter.



Sådant här ÄLSKAR jag. Nu har vi dessutom flyttat allt till frostfritt ställe upp i Boa. Vi köpte en Ivar bokhylla och nu står dom i rad på rad. Skall fota och visa upp senare.

Ojdå upptäckte att herr H har programmerat kameran så att den visar dag och år....men inte är det väl 2022 ännu??? Detta får han rätta till.

Nu har jag några burkar kvar....men en hel del bär...... ja, ja jag får vänta tills burkarna blir uppätna och samla till ny omgång senare. Allt ligger ju säkert i frysen så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0