Andra dagen på jobbet

Ja så var jag tillbaka på jobbet igen. Underbart. Fantastiskt att man faktiskt kan längta till sitt arbete. Det gjorde jag INTE hösten 2009. Mycket berodde på en chef som inte kunde inspirera och coacha och som dessutom drack på arbetstid. Nej, det var inte kul. Jag var så less att jag planerade att försöka hitta nytt jobb. Har ju lite kontakter både här och där vad gäller media. Men så slutade han under väldigt dramatiska former, så från en dag till en annan var vi utan ansvarig för tidningen. Ja sedan vet ni historien, jag tog över den posten (motvilligt till en början eftersom jag strax innan bestämt att jag i alla fall skulle dra ner min arbetstid till max 4 dgr/vecka) och nu är jobbet fantastiskt inspirerande och roligt. Vi är ett himla glatt gäng som nu jobbar intensivt med tidningen och har lyckats otroligt bra. Jättekul.

Är det någon som är intresserad av att få reda på allt inom fastighetsbranschen så meddela mig så får ni tidningen i brevlådan varannan månad :-)


Just nu ligger vårat affärssytem nere (händer ibland tyvärr) och vi kommer därför inte in och kan se vilka vi skall kontakta idag - väntar, väntar!!!!

Tror jag tar mig en kopp kaffe och kollar in vår produktionslista så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0