Nu är det snart semester och jag lovar bli flitigare på min blogg!!!!

Ja det har varit en hektisk period på jobbet och även på fritiden. Stugan är ju mitt livselexir och den tar upp mycket av min lediga tid. Och då är jag utomhus. Jag har sått, planterat, grävt upp och planterat om, hittat ännu nya växter på Plantagen och planterat igen. Fått nya idéer, grävt och planterat. Uj,uj vilka workoutpass man gör utan att tänka på det. Så himla mycket roligare än att vara på gymmet. Lovar att sätta ut lite bilder nu när jag är ledig i HELA 4 veckor. Vårt grönsaksland är helt och absolut enormt!!! Det växer så det knakar... ja ni får se själva snart.

På måndag, vår första semesterdag har jag bokat in oss på en dagstur med bilen till Fredrikshamn. Äta gott, köra runt och njuta av allt Danmark på denna sidan har att bjuda på. Så tar vi väl en tur upp till Skagen och även ner till Säby. undrar om den goda snabbmaten finns kvar i Säby, när jag fick den absolut godaste plattfisken med räkröra jag någonsin ätit. Kanske var det också för att man inte förväntar sig sådär speciellt mycket från ett "korvstånd". Ja nu var det ju inget korvstånd utan ett "fiskstånd" men ändå. skall bli kull att se. Några pilsner kommer det väl också att komma med i bagaget tror jag.

Sedan är det Stugan som gäller hela semestern förutom några små utstick till goda vänner och även MC med andra goda vänner.

Jag uppdaterar er snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0