Var hos läkaren igår för en checkup!

Allt var toppen. Blodsockret låg på en kanonnivå och blodtrycket nästan toppen. 135/80. Läkaren vill ha ner det till 130/80 men vi gör inget mer åt detta nu utan väntar till efter sommaren och gör en koll igen.
Kändes himla gott faktiskt.

Fast jag måste fortsätta att jobba på min vikt. Så nu sätter vi igång igen. har slarvat enormt denna period när allt annat varit så stressigt på jobbet. Nu blir det lugnare och även jag skall hitta tillbaka till min viktnedgång och motion.

Känns skönt ändå att värdena inte ligger helt fel. Blodsockret ligger dessutom helt otroligt bra till. Och då äter jag minidosen av medecinen. Maxdos är 6 tabletter per dag och jag tar en!!!

Så än så länge hänger käringen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0