I valet och kvalet

Har funderat ett bra tag på att avsluta FB pga allt som händer i detta sociala media.
Jag är nog lite blåögd när jag tror att ingenting händer som är negativt via denna kanal men så är det nog tyvärr inte.
Detta har varit ett fantastisk sätt för mig att kommunicera med omvärlden, att hitta gamla förlorade kontakter, kunna förmedla mig både privat och officiellt.
Jag har inte sett något negativt, tills nu.
Hur har mina uppgifter skyddats eller rättare INTE skyddats för vidare befordran till andra aktörer. Varför har jag fått en massa skräpmejl från bluffirmor som vara eskalerar?
Jag får nog fundera ett tag till, ändra flera applikationer och ta bort ett flertal inne på FB
Börjar så, så får jag se hur jag gör sedan

Hur går era tankar kring detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0