Söndag och imorgon återser jag mina arbetskollegor igen....

......det skall bli jättekul även om det också känns trist att sommarsemestern nu är slut. Men vi har våra underbara sensommar- och hösthelger kvar att se fram emot.  Det blir rätt tufft när allt börjar igen för vi har en del försäljning kvar och inte mycket tid kvar till 4:ans pressläggning. Så det gäller att spotta i händerna. Dessutom är Anna-Lena sjuk och lär inte komma på hela första veckan!!! Fasen vad jag och Claes-Håkan kommer att få ringa!!!

Idag skall vi i alla fall ha middag för Michela och Stefan och så skall Fabian tillbaka till husse.

Vad det blir till middag? Jo det bli Håkans urgoda köttfärslimpa med både bacon, parmesan och cheddar och till det en jättegod rosmarinsås som bryter av perfekt. Kokt potatis och färska rödbetor, sallad och som avslutning...nja det har jag inte riktigt bestämt ännu. Kanske egen glass med bär....ja vi får se.



Michaela och Stefan på min födelsedag här på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0