Ett litet snabbt inlägg om helgen!

I lördags passade vi Prinsen och Solstickan fram till 14,30. Dessa godingar, de blev både pussade och kramade för en hel vecka!!!! Vilka de är? Jo det är våra grannars barn som jag brukar kidnappa ibland när barnbarns-behovet blir för stort.

Sedan kom älskad syster, vår Margareta och var här över natten. Så gott att få vara tillsammans bara hon och jag, ja Håkan var ju med också förstås men det ändrar ingenting. Vi har det så himla gott alla tre och så även när Staffan kan vara med. Margareta åkte på söndagen och jag försvann i ett moln av migrän och lovade mig att till nästa liv så skall jag begära migränfritt huvud!!!!!

Var hemma i måndags men var egentligen rätt ok efter lunch. tog det däremot fortsatt lugnt och blev även bjudna på middag hos älskad Magnus med sin Charlotte. De hade städat Magnus lägenhet så den SKINER. Så ren som den nu är och sådan ordning som där nu är HAR DEN ALDRIG VARIT. Köket hade tagit två dagar. Då kan ni förstå att ALLT är renskurat. Vi blev bjudna på lax med en fantastiskt god varm potatissallad och lättstekt färsk grön sparris och en smulpaj till dessert. Så himla mysigt.

En helt underbar eftermiddag och kväll. Var hemma halv tio och somnade vid tio. Rätt svårväckt imorse men nu är man på G ändå!

Längtar till nästa helg och lite skogspromenader! Förhoppningsvis även med lite svamp i korgarna när vi far hemåt.

Ja, se det var min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0