Prinsen af Sundhammar

Det här är hela Sundhammars prins... prinstiteln har han fått av mig. Han är det goaste och jag (och Håkan) älskar honom så otroligt. Han vet om det också. Säger jag (vilket jag ofta gör) Åh vad jag lskar dig, så svarar han lugnt och som ett klart konstaterande, -Jag vet!
Han rör sig tryggt mellan sitt eget hem och oss (det är ju bara en häck emellan) och kommer lite försiktigt runt hörnet på morgonkvisten, tittar lite under lugg för att se om det är ok att han kommer och så säger han -Tinna, nu är jag här! Snälla nån, mitt hjärta brister. Jag kan inte längre klaga på att jag inte har några egna barnbarn för nu har jag det bästa av alla världar. Jag får ha min prins så mycket vi vill och rår oss ändå väldigt mycket själva. Ja det finns många historier om vår lille prins och dessa kommer att bli nedpräntade här inom snar framtid.



Prins Noah af Sundhammar

(Självklart har jag fått föräldrarnas tillstånd att lägga upp hans bild här på min blogg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0