Tippen var stängd igår!

I vanliga fall har dom öppet lördagar men inte igår eftersom det var Nyårsafton. Vad då, det är väl inte röd dag, eller????? Ja, ja, Håkan åkte dit och kom hem igen med samma brännbara material...då sa jag -vi har ju eldtunnan.
Sagt och gjort, ner i tunnan och så eldades det för fullt. Perfekt dag, ingen vind och inget regn!



Här åkte hela säcken ner!!!






Sista kartongen väntar på att kastas i tunnan!






Vår prinsessa som vilar en stund efter att ha sprungit ett bra tag efter frisbeen

Idag, nyårsdagen, är det inte alls lika fint väder. Regn och grått, grått, grått. Håkan påstår att vädergubbarna/tanterna lovat uppehåll i em. Vi får hoppas på det. Måste få min nyårsdagspromenad ner till havet. Inget kul att gå i regn! Så vi väntar. Ebba och jag och hoppas Håkan och metreologerna har rätt!

God fortsättning till er alla på det nya året 2012 (undrar hur många gånger jag skall skriva fel i år innan det går in att vi skall skriva 12 istället för 11!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0