Har ni funderat över........

...........hur mycket det är "vi stackars människor måste komma ihåg"!!!!!



I var och varannan politisk intervju så säger våra "kära" politiker
- men man måste komma ihåg att........
Så fort det är något som vi skall förstå, MÅSTE förstå (enligt dessa herrar och damer) så kommer allt som oftast kommentaren "ja men man måste komma ihåg!!!!!!!"

Och jag som har så himla dåligt minne! Jag kan glömma saker från en stund till en annan. Ibland får jag reda på att jag sagt något som jag absolut inte har en aaaaning om (va, har jag sagt det??????). Jag missar bokade tider för att jag glömmer. Jag kommer hem utan det som var så viktigt att jag skulle köpa i affären för att jag glömmer (men jag har ändå köpt en massa annat som INTE var så viktigt). Jag är med på birthday.se för att inte missa mina goda vänners födelsedagar, bara för att jag så lätt glömmer. Jag glömmer var jag lagt min mobiltelefon. Jag glömmer ta med mig mobiltelefonen. Vet oftast inte vad jag lagt mina nycklar, bara för att jag så lätt glömmer. Med mera, med mera!


Hur i Herrans namn skall jag då dessutom komma ihåg allt vad dessa politiker vill att jag skall komma ihåg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0