Baskade Håkan!!!!!

Nä, så klart skojade jag bara, Håkan är egentligen utan skuld, däremot virusbakterierna som sätter min kropp ur funktion som har vandrat "från den ena till den andra...." (ni vet, "denna ringen den skall vandra..."). Känner mig just nu som ett "utskitigt äpplemos"... knepigt uttryck egentligen men det menas väl att man inte har ett dugg ork. Det är precis så jag känner mig.

Har varit med på besiktningen av Michaela och Stefans lägenhet och lämnat över nycklar. När jag var där och väntade på att "charmtrollet Roger" skulle bli klar med sin besiktning, så kände jag bara...."snälla en stol, jag ger 500 kr för en stol...". Men det fanns ingen stol. Så jag satte mig på fönsterbrädan.

Allt gick väl, nu är jag hemma, har tagit 2 Treo, huvudet värker, kroppen värker, undrar om jag är vaken till "Halv åtta hos mig"!!! Köpt Thaimat...pad chai-någonting...nä det hette inte så men något liknande. Ingen av oss orkar laga till något idag och den som känner mig VET att om inte jag orkar laga mat då är det fara på färde!!! Nja, bara det att jag inte har någon matlust och därmed ingen lust att laga...matlust - lustmat!

Klockan är 17,30...känns som 21,30!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0