Så var denna mässan över!

Ja så var easyFairs Fastighetsmässa över för denna dagen. Varit en otroligt bra mässa för oss. Massa nya kontakter både som prenumeranter och som annonsörer. Alla har jobbat fantastiskt och jag är så himla nöjd.
Sitter nu och väntar på himmelsk middag (Håkans pannbiffar med kapris, lök, senap och ansjovis) och ett gott glas vin till. Ann är på väg och skall äta med oss......och Boomer, vår älskade terrorist.

Imorgon skall vi till Charlotte på middag. Skall bli underbart att få en bild av hennes krypin också. Längtar. Sedan väntar ju svampen på oss imorgon. Längtar till det med.

Oj vad jag är previligerad!

Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Kul att det gått så bra för er! :) Ja, jag önskar verkligen att det kunnde vara så bra! Men ack så e det ju inte.. Bävar inför den dagen.. Inget allvarligt alls igentligen. Men att se sin lille nedsövd är inget jag vill! =/

2011-09-08 @ 18:27:30
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0