Grattis älskade Magnus till ditt CFII

Skulle så gärna vilja blogga mer än jag gör men jag hinner inte.

Gör en massa annat onyttigt och nyttigt istället. och så uppdaterar jag kort på Facebook. Är ju som en blogg det med!!!



Tårtan köpt på Mariaplans Konditori! Den var urgod men ganska mäktig!!!

Har faktiskt lagt in denna bild på Facebook i fredags när jag fick beskedet att han klarat det sista testet som också var det svåraste. Han var såååå nervös innan och klarade det ändå!!! Uj, uj vad mamma är stolt och lycklig. När han blir nervös blir jag ännu mer nervös. Så när beskedet kom så kom det allt en del glädjetårar och sedan ordnade jag tårta med en nyinköpt helikopter på toppen som vi hade vid 3-fikat. Alla hurrade och det blev en jättemysig fikastund!!!

Imorgon kommer gossen hem. Då skall vi till Delsjö Golfklubb och äta lunch hela bundten som jag och hans far bjuder på.

Och snart skall morsan allt upp i luften också!!! han måste ju få till en massa flygtimmar så vi supportrar (familjen och främs föräldrarparet) måste ju bistå med en del av dessa.

Ja nu är denna etappen över. Har varit oerhört jobbigt för Magnus och han kan känna sig extra stolt över att ha klarat detta trots sjukdom, ensamhet, ej fungerande airconditioner trots 38-gradig värme m.m.

Grattis än en gång och Gud så gott att du nu kommer hem!! Fly High!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0