Stockholmsresan del 3

Ja ni, så kom vi då till mässan första dagen och vad hände....jo så klart de där tidningarna som skulle komma med expressleverans...dom kom först kl 12!!! Spotlightens fungerade inte, ner till utställarservice som lovade komma MED ED GÅNG. efter 3 påminnelser (via telefon och personligt besök) så hade jag tappat hoppet om att få fram lampor till spotlighten som fungerade. Dessa blev inte heller fixade förrän EFTER lunch. Elen fungerade inte så vi kunde inte visa bildspelet. Ingen ström till datorn!!!!! Ringde återigen till utställarservice "vi kommer pronto". Inte fasen kom där någon som kunde fixa detta.  Då kom där två glada grabbar från Karlstad....såg problemet, knölade sig in bakom kulisserna (alltså bakom montrarna där all el fanns hopklumpad. Hur dom kom in därbakom har jag ingen aning om - men det gjorde dom) och fixade det hela. Det behövdes bara någon som kopplade elsladden till eluttaget!!! ja, vad säger man????? Så kom då äntligen bildspelet igång och insåg att det inte fungerade som var tänkt på ett tomutrymme på våra roll-ups. Då hade mitt tålamod slutat att fungera... jag drog isär roll-upsen, fräste lätt för mig själv och så visade vi bildspelet på den vita monterväggen. Jädrans vad bra det blev.

Resten av mässdagarna fungerade perfekt. Massor av intresse från besökarna och vi fick träff med de flesta av våra kunder som ställde ut. ja mina vänner - hemresan blev klart enklare p.g.a. en enkel sak TAXI!!!!!

Väl hemma väntade räkor och gott vin plus levande ljus!!! Denna älskade sambo. Allt krångel försvann och jag log och kysste mitt hjärta för han är det bästa som hänt. Så med andra or....slutet gott, allting gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0