Onsdag och jag är gööörtrött!

Ja, allt har sin förklaring och till tröttheten finns alltså en orsak.

Vi hade första tisdagmiddagen på länge - ute på landet för köket är inte klart ännu i stan. serverade helstekt fläskkarré med rostade rotfrukter, god rosmarinsås till och lite extra fräscht grön. glass och våra egna björnbär (som jag hittade längst ner i frysboxen nu när jag frostade av den). Jättegott. Järngänget (Erik, Josefine, Lennart och Olle) var där plus Olles dotter Ann med sin lilla Jack Russel/svensk gårdshund Boomer. Han är nu 5 månader och vilken liten vild. Så vansinningt charmig. vi satt ute ända till kaffedags och lilla Boomer sprang som en vilde i trädgården. Han lär nog ha somnat i bilen hem och sover nog hela natten utan en rörelse.

En verkligt jättemysig kväll och jag vet att alla tyckte likadant.

Detta är INTE Boomer men ha är väldigt, väldigt lik.


Det blir ibland lite för sent för en tant som jag (kl. var 22,15 tror jag innan dom gick och det är ju så roligt att dom vill stanna - antar ju att det är för att dom trivs - men efter 21.00 så börjar min kropp läääängta efter sängen!!!!) så idag är jag lite jäspig, framförallt när blodsockret sjunker sådär vid 14-tiden. Dessutom har jag himla ont av pollenallergin vilket inte gör min kropp piggare!!!! Idag blir det därför tidig sängång.

Har varit hemma en sväng och kollat in framskridandet av vårt nya fina kök. Blir så himla fint!!!! Han är fantastiskt duktig min älskade Håkan. Bilder kommer så snart det är klart.

det var dagens lilla rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0