Long time.......

...no see!!! Ja nu har det varit ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg i min blogg. Tiden har inte räckt till. har haft så fruktansvärt att göra under en lång period att det tog mig en vecka att landa. Onsdagen den 4 maj var brytdatumet, då kom nr 2 av Fastighetsförvaltaren ut. Detta nummer har det varit sådant kaos runt och att jag rodde detta iland trots alla kaotiska problem berodde inte enbart på mig utan även att jag har fantastiska medarbetare som ställt upp i vått som torrt. Hade anställt en ny redaktör på tidningen som efter bara en vecka sa upp sig igen. Eftersom det var en provanställning så lämnade hon 2 veckor efter att hon lämnat in sin uppsägning. Hon hade fått drömjobbet, som hon sa, och kunde inte tacka nej. Hon var såååå ledsen för detta och förstod att hon satte oss i en jäkla knipa men det kunde hon inte hjälpa och....bla-bla-bla. Jag blev så frustrerad att jag inte orkade prata med henne mer den dagen. Att hitta ny redaktör så på sekunden går inte, alltså fick jag bli, förutom det jag är anställd att göra - säljledare - både redaktör och insamlare av annonser vilket tar en himla massa tid. Det har varit en period som jag hoppas inte kommer igen för jag har varit så stressad att jag knappt har haft en minut där jag kunnat koppla av. Jobbade både dagtid och nattetid, både i drömmen (mina drömmar var fruktansvärt röriga) och den vakna nattetiden när jag snurrat som en helikopter i sängen. ja, nu är tidningen i alla fall i hamn och under veckan här kommer den upp på nätet. Vill ni se vad jag jobbar med......gå in på www.fastighetsforvaltaren.se och klicka på "Läs senaste numret av tidningen". Just nu ligger ettan uppe men snart kommer den att bytas ut mot tvåan.

Idag skall jag till vårdcentralen för att ta prover både vad gäller mitt blodtryck och min diabetes. Undertrycket har väl inte varit det allra bästa och nästa vecka skall jag till läkaren för eventuell förändring av min medicinering. Skall visst ta några prover också för att se att medecinen inte påverkat njurarna - tror jag det var.....Whatever, det får jag  reda på när jag kommer dit.

Denna helgen har varit helt fantastiskt skön och avkopplande. Tack Gode Gud för Stugan och vår underbara trädgård. Berättar mer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0