Nya länkar

Nu har jag lagt till två, enligt min mening, jättebra länkar. En till som redan ligger här vill jag propagera lite extra för. Den ena går till ett trädgårdsforum med massa olika bloggar som man kan välja på att gå in och läsa. Alla har ju olika intressen vad gäller sin trädgård, mest blommor, mest ätbart, engelsk variant, japanska steril variant eller bara lite allmänt charmigt rörig... ja kolla in denna sajt så hittar ni säkert en eller flera bloggar som passar er.




Dessutom har jag lagt in Jenny Benjaminssons blogg - Lindometjejen som verkligen har charmat svenska hjärtan i "Sveriges Mästerkockar" Hennes blogg är fantastisk enligt min mening.



Vad gäller foto, som också är en passion hos mig, så har jag självklart Satus blogg upplagd. Hennes bilder är ju rent magiska ibland.

Denna bilden bara älskar jag... bl.a. denna bilden skall jag tillägga!!!

Har ni fler tips om dessa tre ämnen - meddela gärna. jag älskar att kolla in på kvällar och framförallt helgmornar när alla sover (Håkan och Ebba och Fabian - han är ju ganska ofta hos oss) och gå igenom mail, bloggar, inspireras och planera. Sådan är jag!

Kommentarer
Postat av: Satu

Visst är Jenny Benjaminsson charmig :D Kommer gå tokbra för henne!

GIllar med den bilden.. även om några hundägare nere i sundhammar undra va fasen jag pyssla med kl 6 på morgonen i jeans vadandes ...

2011-03-08 @ 11:21:55
URL: http://www.satuknape.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0