Vilken födelsedag!!!!!

Tack alla för att ni gjorde min dag så otroligt speciell.

Till mina underbara barn och  respektive - Tack för att ni kom och tack för presenter (som ni INTE skulle ha med er!!!!), tack käraste Mimmi och Lina med Melissa och Mikaela för att kom och överraskade mig. Ni är fantastiska vänner som tog er ända ut till oss på min dag! Ja, jag blev väldigt, väldigt övverraskad.

Tack alla som ringde och alla som har sms'at. Tack för alla gratulationer på facebook. För e-vykort. För grattis från Satu här på min blogg. För mejl. Tack alla.

Tack kära vädergudar för det perfekta vädret!

Känner mig så oerhört priviligerad!!!

Hoppas få lite bilder från Johan som jag skall lägga ut här. Själva tog vi nästan inga foton. Det hanns bara inte med.
Så jag litar på min älskade sons fotografering. Med all den utrustning han har till sin fantastiska kamera så borde det bli några riktigt bra foton. Eller vad tror ni?

Johans kameraväska!

 

Idag skall jag bara göra INGENTING. Läsa slut min bok "Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann" och kanske hinna börja på en ny. Ta ett dopp så småningom i underbara havet. Slumra till en stund. Ja precis BARA VARA!


Kommentarer
Postat av: anki - mamma till jamie

Ja det hade varit det ultimata! Sådana som han borde inte få existera och inte heller bli ihågkomna :/



Hoppas att allt är bra med dig/er! Och ett stort grattis i efterskott!



Kramar

2011-07-31 @ 11:33:20
URL: http://ankhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0