Svar på kommentar på mitt inlägg

Jag fick denna kommentaren på mitt förra inlägg:

Tinna!! Finns det nåt i vår värld som kan hindar denna hemska sjukdom..Tårar hjälper inte !! Det vet vo mycket väl..men beskeden är desto mer smärtsamma..Vi måste bara acceptera att livet har sin gång hur ont det än gör..Och allt är mening..Smärtsamt eller ej..De tär så livet är...// Kramar Lotta


Nej Lotta, tårar hjälper inte mot sjukdomen men mot smärtan! Livet har sin gång...nja inte om jag kan göra ngt åt det. I alla fall inte på den tiden som livet tror att det skall råda.

Det där med HOPP, det där med KRAFT, det där med LIV!!!! Där är jag och där kommer jag att verka...vi ger inte upp L, inte ännu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0