Så börjar hyllorna fyllas på igen!

Jag älskar denna tid på året när jag får lov att ta tillvara på allt som naturen bereder till oss!!! Hyllorna uppe i Boa börjar fyllas på IGEN. Lite var kvar från förra året men det mesta är nytt. Och mer kommer. Gelé behöver vi inte köpa under hela året. Inte sylt heller dessutom finns det ingen sylt som slår Björmbärssylten med lakritssmak.



Sylt, gelé, saft, syltade grönsaker, mos... känner mig så rik och lycklig. Varje gång jag öppnar en burk så kommer jag ihåg njutningen när detta tillreddes. Min bästa batterieuppladdning!
P.S. i verktygsväskan finns endast verktyd. Kommer snart att flyttas till annan plats när det börjar fyllas på än mer!

Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

vad duktig du är!! :)

2011-09-04 @ 20:34:16
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0