Min laddningsstation!

Efter en hektisk dag på jobbet, att då komma hem till landet, få ställa mig vid spisen, laga till det jag dessförinnan köpt i affären i lilla Kärna, lyssna på Monika Zetterlund (dubbelCd med hennes bästa) titta på Ebba där hon ligger i fönsterhörnan och kollar in läget........ detta är för mig att ladda hela kroppen.



Ebba har koll på läget



Stekta kotletter, råstekt potatis och svampsås med senapstouch!

Därtill babymangold, små salladsblad och våra egna små coctailtomater! Vem kan önska sig mer. Ett glas rött kanske...det finns också med!!!

Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Vad sägs om första helgen i september? :) Skulle det kanske passa? :) Kraaam

2011-08-10 @ 21:06:03
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Då kikar vi på en annan helg istället :) Det löser sig allt. :) Ska prata med gubben :P

2011-08-13 @ 15:04:02
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0