Sveriges Mästerkockar

Nu är tyvärr ett av mina favoritprogram slut för denna säsong. Vilka tjejer nr 1 och 2. Louise och Jenny, vilka matkreatörer. Har under hela programmets gång imponerats av dessa tjejer och kan inte fatta att man vid så unga år är så helt otroligt duktiga. Jag säger Grattis till bägge. Det måste varit en hårsmån mellan ettan och tvåan.  Jag som ÄLSKAR att laga mat hade inte kunnat mäta mig med dessa tjejer. Och mina vänner BÄGGE KOMMER FRÅN VÄSTKUSTEN. Kungälv och Lindome!!! Önskar nu bägge två allt gott i framtiden. Deras blogglänkar finns här på min sida!

Jenny och Louise, tvåan och ettan i Sveriges första mästerkockar!!

Kommentarer
Postat av: jessi

Ja jag gillade med det programmet, är lite Morberg fan :-) . De 2 bästa i final helt klart ! Kram jessi

2011-05-05 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0