Har inte hunnit med min blogg......

....som ni nog alla märkt!!!

Har haft ett litet helsike på jobbet med en turbulent redaktion när det gäller "min" tidning. Dessutom nyrekryteringar och dagar av säljutbildning till de nykomna säljarna, nya strul på redaktionen, nya rekryteringar gällande redaktionschef......och däremellan skall man vara glad, positiv och coacha säljteamet!!!!



Kanske ser det inte riktigt ut så här men det känns så!!!



Tack och lov har jag min Håkan som ger mig stunderna för uppladdning och urladdning. Just nu håller han på att bygga om vårt kök i stan....gläder mig så åt detta. Det kommer att bli så himla fint och praktiskt och fräscht och inbjudande och...ja superlativerna räcker inte till. Så nu bor vi heltid på landet. Snacka om att vi prickade in tiden rätt.

Förra helgen var dessutom min älskade Satu på besök. Hade en helt underbar helg med henne där mycket skratt, en del gråt (det är så mycket känslor som kommer fram när man inte träffas så ofta) och en massa tjejsnack. Långa promenader så klart och ALLTID förbi havet. Vovvarna var med och kolla denna bilden som Satu tog när de båda kom upp efter havsdoppet. Är den inte helt fantastisk!!!! Vattenkaskaden från Ebba är ju helt osannolik att man kan fånga på bild! Men Satu kan!



Fabian och Ebba på väg upp efter välbehövlig avsvalkning i havet

Denna helgen hade vi kalas för Erik som fyllde år på söndagen. Hade fått en fantastisk leverans av ett halvt lamm från Anna-Lenas kontakt. Ett sådant kött. Grillade lammkotletter till födelsedagsmiddagen och råstekta potatis med massa tillbehör. Så himla gott. Kommer snart att beställa ett lamm till tror jag för nu går ju en hel del i påsk.

Kommer nu att blogga lite mer i helgen när jag har landat efter all stress och förbannad magkatarr. Tack gode Gud för Zantac!!! Nästa vecka åker Håkan och jag till Kiel för en välbehövlig minisemester. Åker tisdag kväll och åter torsdag morgon men jag är ledig hela den dagen också. Skall faktiskt ta en runda på stan och shoppa lite. Behöver en del nytt!

Ja det var allt för nu men som sagt, jag återkommer i helgen!


Kommentarer
Postat av: Satu

Du har haft fullt upp, snart lite lugn o ro får vi hoppas :D Tack för förra helgen!

Hoppas köket blir riktigt fint!

Ta det lite lugnt o må väl!

Själv skall jag kurera mig från influensa av inte så rolig karaktär morr



Kramar i massor o ses snart igen hoppas jag!

2011-04-20 @ 13:21:09
URL: http://www.satuknape.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0