Vårdcentralen nästa!

Öppen mottagning
Alla förmiddagar tar vi emot patienter med akuta åkommor.
Anmälan sker samma dag i receptionen.


Måste åka in till vårdcentralen i dag och se om jag åtmindstone kan få lite hostmedecin. Har även fått tillbaka febern vilket ju inte lutar åt någon bra riktning precis. Hostan och snuvan gör mig galen. Smärtan i halsen vill inte ge sig heller. Nu har ju faktiskt haft detta i snart en vecka och det är VÄLDIGT långt för mig. Jag blir så trött, så trött. Vaknar varje natt vid 3-tiden av hostan och nysningar. Stackars H får ju inte heller sova så jag går upp, tar mina Ibumetin (mot feber och smärta ni vet...), mina näsdroppar och idag tog jag faktiskt febern med en gång. Anade att den kommit tillbaka och det hade den. Så nu är det läkarbesök som gäller. Trodde faktiskt igår att jag kanske skulle kunna åka upp till Stockholm till ledningsmötet i alla fall och sedan åka hem igen. Men det kommer inte att fungera. Fy attan för förkylning...fast fortfarande är jag kvinna så det ÄR jobbigare att föda barn!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0