Viktrapport 15/11

Ja nu är jag nere i 86 kg prick. Gått lite långsammare men jag har allt slarvat lite i helgen också!!!! Men midjemåttet har gått ner 4 cm sedan starten. Gööörkul. Idag har jag däremot en jä....a blåskatarr. Har haft detta hela helgen. Äntligen fått medicin så nu gäller det bara att hålla ut några timmar till. Fortsätta te drickandet (inte så kul utan honung!!!) i mängder. Tror jag druckit te för ett halvår framåt! Men det hjälper tillfälligt...och sedan är det bara att börja om på nytt!!!

Imorgon tar jag tåget till Stockholm och kommer hem igen på torsdag kväll. Kundmöten. Sista resan för i år i alla fall.

Sedan väntar jag ivrigt på besked från handkirurgen för att göra operationen med tummen. Har fått en s.k. triggertumme och det måste opereras. Stackars högerhand - nu är vi där igen. Men skall bli underbart att bli av med värken och knarret i tummen en gång för alla.

Ha det gott till nästa helg - hinner inte skriva något innan dess!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt att vikten går neråt! :-)

2010-11-16 @ 09:35:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Liza |Gravid|

31 dagar kvar, spännande som tusan :) Det är en rörlig liten krabat där inne, kallar den vulkanen för tillfället hihi ...



Kram från oss

2010-11-16 @ 11:44:03
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0